Business Communication 4.17.E.621
Career Success Begins With Communication Skills
Planning Business Messages
Composing Business Messages
Revising Business Messages
Electronic Messages and Memorandums
Positive Messages
Negative Messages
Persuasive Messages
Informal Reports
Proposals and Formal Reports
Professionalism at Work: Business Etiquette, Ethics, Teamwork,and Meetings
Business Presentations
The Job Search, Résumés, and Cover Letters
Interviewing and Following Up
Case Studies
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Rozumie cechy człowieka jako podmiotu konstytuującego struktury społeczne oraz zasady ich funkcjonowania w zakresie komunikacji biznesowej i w środowisku biznesowym.
Potrafi komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii oraz technik wykorzystywanych w środowisku biznesowym
Kryteria oceniania
F1 egzamin (kolokwium) pisemny (WAGA: 35%)
F2 wykonanie pracy zaliczeniowej (WAGA: 35%)
F3 zaangażowanie w bieżącej pracy na zajęciach (WAGA: 30%)
Literatura
1. “Essentials of Business Communication”, Mary Ellen Guffey, Cengage Learning 2010
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: