Przedmiot nie jest aktualnie prowadzony!
Punkty ECTS:
brak danych
Język:
polski
Organizowany przez:
Instytut Ekonomii i Finansów
(dla:
Wydział Ekonomiczny)
Prezentacja wyników i tworzenie raportów z badań rynku 4.B.1.4
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina
nauki o zarządzaniu i jakości
Literatura uzupełniająca
1. Gregor B., Kalińska-Kula M., Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015.
2. Mazurek- Łopacińska K., Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, PWN, 2016.
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Tryb prowadzenia
Realizowany w sali
Założenia
Zapoznanie studentów z procesem opracowywania wyników badań rynkowych (ze szczególnym uwzględnieniem badań ankietowych), począwszy od wprowadzania danych do systemu informatycznego, poprzez wstępne opracowanie wyników, aż po końcowy raport z badań.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: