Marketing w handlu 4.B.919
1. Teorie rozwoju handlu – współczesne trendy w sektorze handlu na świecie
2. Istota i znaczenie usług we współczesnej gospodarce
3. Specyfika marketingu w usługach ( masowy, wewnętrzny, , interakcyjny)
4. Sposoby budowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach handlowych
5. Instrumenty marketingowe w przedsiębiorstwach usługowych (kształtowanie struktury marketingu-mix)
6. Strategie marketingowe przedsiębiorstw ( na wybranych przykładach )
7. Wizerunek przedsiębiorstwa i jego elementy
8. Standardy świadczonych usług - rola personelu w strategii budowania relacji na rynku
9. Konwencjonalne i współczesne formy komunikacji marketingowej z konsumentami
Literatura uzupełniająca
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student posiada wiedzę dotyczącą zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem handlowym i usługowym
Zna metody i instrumenty marketingowe wykorzystywane w budowaniu strategii działania w przedsiębiorstwach handlowych
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny
Literatura
1. M. Grigsby, Marketing analytics, jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli I big data w marketingu, PWN, Warszawa 2019
2. L. Garbarski, Marketing .Koncepcja skutecznych działań, PWE, Warszawa 2011
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: