Rynek usług TSL 4.L.P.37
Istota usług logistycznych.
Charakterystyka rynku usług logistycznych.
Podstawowe pojęcia i miejsce sektora TSL na rynku usług logistycznych.
Istota rynku usług TSL.
Przedsiębiorstwo sektora TSL.
Charakterystyka i podział usługodawców logistycznych.
Ceny usług TSL.
Marketing usług logistycznych.
Rynek usług TSL w Polsce i na świecie.
Wyzwania i kierunki rozwoju rynku TSL.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie wybrane zjawiska występujące na rynku TSL oraz dotyczące ich metody i teorie wyjaśniające zależności między nimi.
Student zna i rozumie główne trendy rozwojowe w zakresie rynku usług TSL.
Student potrafi analizować i interpretować zjawiska i procesy logistyczne i rynkowe występujące na ryku usług TSL.
Student jest gotów do działań przedsiębiorczych i innowacyjnych w obszarze TSL.
Kryteria oceniania
Aktywność na zajęciach przejawiająca się poprzez udział w dyskusji, rozwiązywanie studiów przypadku, zadania projektowe (100%).
Literatura
1. Rosa, G., Jedliński, M., Barczyk, U. Marketing usług logistycznych. C.H. Beck. Warszawa: 2017.
2. Rynek usług transportowych w Polsce : teoria i praktyka, D. Rucińska (red.), Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa: 2015.
3. Rydzkowski, W. Usługi logistyczne. Biblioteka Logistyczna, Poznań: 2011.
4. Jeszka A. M., Sektor usług logistycznych w teorii i praktyce, Difin, Warszawa 2013.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: