Apologia rozumności wiary 5.FAK.118
Wprowadzenie studenta do zagadnień dotyczących problematyki rozumności wiary, samego aktu wiary i jego motywów w perspektywie teologicznofundamentalnej, jak również ukazania roli hermeneutyki teologicznej w rozumieniu wiary. Celem zajęć jest wyrobienie umiejętności krytycznej interpretacji treści wiary i motywów aktu wiary, jak również krytycznego posługiwania się różnymi typami hermeneutyk teologicznych w poszukiwaniu rozumności wiary.
Kierunek studiów
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Wymagania
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Formy zaliczenia:
ustalenie oceny zaliczeniowej na podstawie dwóch wagowych (ocen cząstkowych otrzymywanych) w trakcie trwania semestru
Kryteria oceniania:
1. Aktywny udział w zajęciach – 50%
2. Do wyboru: (a) przygotowanie pracy zaliczeniowej albo (b) zaliczenie wybranej lektury albo (c) zaliczenie ustne przedstawionych treści na podstawie wybranych tez – 50%
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: