Ergonomia 6.15.BTI-ER
Problematyka konwersatorium:
Ergonomia i jej przedmiot badań, fizjologiczne badania wysiłku fizycznego i sposoby wykorzystania badań w ergonomii, materialne środowisko pracy
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Realizowany zdalnie
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
W2 posiada wiedzę na temat budowy anatomicznej układu ruchu człowieka
W3 posiada dokładną wiedzę z zakresu funkcjonowania układu ruchu człowieka
W4 zna parametry prawidłowej postawy człowieka
W6 zna podstawowe zasady ergonomii
Umiejętności
U2 potrafi poddać analizie podstawowe akty ruchowe
Kompetencje społeczne (postawy)
K1 potrafi samodzielnie wykonywać powierzone mu zadania
K2 potrafi pracować w zespole
K3 realizuje zadania zgodnie z zasadami BHP
Kryteria oceniania
ustalenie oceny zaliczeniowej na podstawie ocen cząstkowych oraz aktywności na zajęciach oraz referat
Literatura
• Hansen A., 1987, Ergonomia na co dzień, IWZZ, Warszawa
• Olszewski J., 1993, Podstawy ergonomii i fizjologii pracy, Wyd. AE, Poznań.
• Rosner J., 1985, Ergonomia, PWE, Warszawa
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: