Tworzenie wizerunku administracji 9.6-AIV-S-TWA
Tworzenie wizerunku w administracji jest przedmiotem poświęconym public relations w administracji. Student więc zapozna się z:
1. Definicje, cele, istota PR –
2. PR wewnętrzny, zewnętrzny, wizerunek a tożsamość - logotyp
3. Instrumenty PR – media relations, obsługa klienta, wydawnictwa Internet, sponsoring, wsparcie instytucjonalne, lobbing
4. Planowanie, organizacja i realizacja działań
5. Budowa wizerunku i zaufania administracji publicznej
6. Pr organizacji różnych typów a w administracji
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza - student zdobędzie wiedzę na temat problematyki zarządzania informacją, kształtowania polityki informacyjnej, ogólnymi zasadami public relations w administracji
Umiejętności- praktyczne wykorzystani technik i narzędzi public relations w tworzeniu pozytywnego wizerunku administracji publicznej
Kryteria oceniania
wykład interakcyjny, prezentacja na zaliczenie
Literatura
K. Giedrojć, Public rekations w administracji, Ostroołęka ALPHA pro 2004
K. Wojcik, Public relations od A do Z, T. I i II, Warszawa 2001,
E. M. Cenker, Public relations, Poznań 2013
S. Black, Public relations, Kraków 2005
W. Budzyński, Public relations, zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 1998
A. Gregory (red.), Public relations - łącz i zarządzaj, Warszawa 2000
Ustawa z dnia 26 stycznia 1984 r. - Prawo prasowe
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: