Tworzenie wizerunku administracji 9.6.Z.IV-S-TWA
Tematyka zajęć:
1. Public relation - pojęcie i jego wpływ na wizerunek administracji publicznej.
2. Funkcje public relations w administracji publicznej.
3. Wpływ wizerunku urzędu na realizację zadań administracji publicznej.
4. Obywatel jako podmiot działań urzędu.
5. Problematyka komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej instytucji publicznych.
6. Środki i techniki efektywnej komunikacji, nowoczesne technologie a komunikacja i promocja urzędu.
7. Standardy obsługi klienta urzędu.
8. Wizerunek osobisty urzędnika.
9. Etyka w działalności publicznej.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie wiedzy:
- student zna podstawowe zadania nowoczesnych urzędów,
- rozumie znaczenie public relations w realizacji zadań administracji publicznej,
- zna podstawowe standardy etyki w działalności publicznej;
w zakresie umiejętności:
- student potrafi wykorzystać podstawowe techniki w efektywnej komunikacji interpersonalnej,
- potrafi dokonać krytycznej analizy doboru argumentów w dyskusji.
Kryteria oceniania
Wykład problemowy.
Prezentacja pisemna i ustna wybranego zagadnienia,
Literatura
1. B. Dobek-Ostrowska, Podstawy komunikowania społecznego, warszawa 2004.
2. A. Szadok-Bratuń, M. Tabernacka, Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja, Wolters Kluwer 2012.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: