Diploma paper – writing suport KZ-JO-H-01-07-000006
- metody dydaktyczne stosowane podczas zajęć: wykład, instrukcja, dyskusja
- treści programowe:
1. instrukcja dotycząca poszukiwania źródeł akademickich (publikacji) i tworzenia spójnej listy bibliograficznej
2. instrukcja dotycząca dokumentacji/ cytowania/ tworzenia listy bibliograficznej w oparciu o format APA 6th, 7th Edition
3. instrukcja dotycząca formatu pracy dyplomowej (formatka) dla dyscyplin językoznawczych obowiązującej w Uniwersytecie Opolskim
4. stylistyka pracy dyplomowej – strategie pisania akademickiego (dyskursu formalnego) w zakresie stylu i gramatyki
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
1. Absolwent zna i rozumie
- k_W01 - pozycję i znaczenie języka angielskiego i studiów filologicznych w sferze naukowej i socjologicznej
- k_W02 - słownictwo, gramatykę, struktury i stylistykę w języku angielskim na poziomie C1; język angielski specjalistyczny (formalny) wykorzystywany w konkretnych celach
- k_W06 - zasady prawa autorskiego i jego ochrony w odniesieniu do różnych wytworów kultury, w szczególności w zakresie filologii angielskiej
2. Absolwent potrafi:
-k_U01 - stosować różne zwroty, struktury i zasady stylistyczne w celu sformułowania i rozwiązania problemów lub ukończenia zadań o charakterze formalnym lub zawodowym zarówno w formie pisemnej jak i ustnej
-k_U04 - przeprowadzić podstawowe badania, poszukiwania, analizę, dobrać oraz użyć informacje posługując się różnymi źródłami, metodami i umiejętnościami informatycznymi
3. Student jest gotów do:
-k_K01- ustalania priorytetów podczas realizacji różnych zadań związanych ze studiowaniem i pracą zawodową
-k_K06- przestrzegania zasad etyki zawodowej i rozwijania własnych sprawności językowych w zakresie języka angielskiego w drodze kształcenia ustawicznego
Kryteria oceniania
Forma zaliczenia – raport (teczka)
1. Bibliografia zgodnie z tematem
2. Wstęp do pracy dyplomowej
3. Spis treści w pracy dyplomowej
4. Wprawki pisemne do rozdziałów pracy dyplomowej z cytowaniem i dokumentowaniem źródeł w formacie APA
Literatura
1. Lynch, T. and K. Anderson. (2013). Grammar For Academic Writing. University of Edinburgh.
2. Bailey, S. (2011). Academic Writing. A Handbook for International Students. London and New York: Rouledge.
3. dodatkowe materiały przygotowane przez nauczyciela
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: