Dear Mr. Manager? – Effective correspondence in English KZ-JO-H-01-08-000006
Kurs skupia się na analizie, tworzeniu i redagowaniu pism urzędowych i handlowych. Ponadto kurs uczy jak pisać poprawnie, przejrzyście i skutecznie w języku angielskim na poziomie B2
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Po zakończeniu kursu student umie:
1. rozpoznać i porównać formalny i nieformalny styl wypowiedzi używany w korespondencji urzędowej (k_W03, P6S_WG)
2. dobrać odpowiednią strukturę tekstu do danej formy wypowiedzi i uporządkować wypowiedź pisemną tak by była logiczna, a argumenty w niej zawarte tworzyły spójną całość (k_W07,P6S_WG)
Umiejętności
Po zakończeniu kursu student potrafi:
3. stosować w praktyce zasady formułowania wypowiedzi pisemnych wykorzystywanych w korespondencji urzędowej (k_U04, P6S_UK)
4. prowadzić korespondencję w języku angielskim na poziomie B2 z wykorzystaniem zaawansowanych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (k_U10, P6S_UK)
Kompetencje społeczne (postawy)
Po zakończeniu kursu student powinien:
5. twórczo analizuje nowe sytuacje i problemy, i samodzielnie je rozwiązuje (k_K02, P6S_KO)
Kryteria oceniania
Metody i kryteria oceniania:
- Forma i warunki zaliczenia przedmiotu:
Sposób sprawdzenia osiągnięcia efektów zamierzonych oraz ich procentowy udział w ocenie końcowej:
• Aktywność: 25%
• Obecność na zajęciach: 25%
• Prace pisemne: 50%
Literatura
Wykaz literatury
1. Ashley, A. (2003). Oxford Handbook of Commercial Correspondence. Oxford: Oxford University Press.
2. Ashley, A. (2003). Correspondence Workbook. Oxford: Oxford University Press
3. Billet, D. (1997) Jak lepiej prowadzić korespondencję w biznesie. Kraków: Egis.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: