Metody manipulacji w reklamie i sprzedaży KZ-S-04-00-000054
Marketing - sprzedaż. Marketingowe instrumenty sprzedaży
Manipulacja i perswazja w sprzedaży. Reguły wpływu społecznego - reguły Cialdiniego
Modele sprzedaży - zasady sprzedaży bezpośredniej
Efektywne techniki i alternatywne formy sprzedaży - przykłady zastosowania w działalności biznesowej
Metody pozyskiwania klientów na rynku
Formy promocji konsumenckiej, manipulacja, triki marketingowe a rzetelność informacji o produktach
Merchandising na przykładzie wybranych firm
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza ;
Student rozumie sposób funkcjonowania przedsiębiorstw zorientowanych rynkowo,
Potrafi wskazać kluczowe aspekty w zakresie sprzedaży
Kompetencje
Student potrafi uzupełniać i doskonalić wiedzę i umiejętności z zakresu współcześnie stosowanych instrumentów marketingowych w procesach sprzedaży ( tj. form promocji, reklamy, komunikacji z klientem ,aplikacji mobilnych itd.)
Kryteria oceniania
Praca indywidualna 60%
Praca i dyskusja w zespołach 20%
Aktywność i frekwencja na zajęciach 20%
Literatura
M .Bosworth , B. Zoldan, Mistrzowie sprzedaży. Jak Oni to robią ?, Wyd. Studio Emka, Warszawa 2016,
.J. Chwałek, W. Mielczarczyk , Z.Szulce, Ekonomika handlu, WSiP, Warszawa 2011
T. Buzan, R.Israel, Sprzedaż z głowa, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2015
Ch.Futrell, Nowoczesne techniki sprzedaży, Oficyna aWolters Kluwer business, Warszawa 2015
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: