Kierunki studiów
> Wszystkie studia
> Pedagogika
> Pedagogika - zarządzanie i komunikacja w instytucji
Pedagogika - zarządzanie i komunikacja w instytucji (2-KRK-PEZK-D3) | |
I stopnia stacjonarne, 3-letnie Język: polski | Spis treści: Opis ogólny
Brak opisu dla tego programu.
|
Przyznawane kwalifikacje:
licencjat z pedagogiki
Dalsze studia:
Absolwent może ubiegać się o przyjęcie na studia uzupełniające magisterskie oraz na studia podyplomowe, na których podstawę kwalifikowania stanowi posiadanie wykszt. wyższego na poziomie licencjackim
Uprawnienia zawodowe:
1. Absolwent posiada kwalifikacje:
Absolwent jest przygotowany do kompleksowego, nowoczesnego i sprawnego zarządzania zarówno informacją i jej obiegiem wewnątrz instytucji, jak i zasobami w instytucji, prowadzenia poprawnego procesu komunikowania instytucji z podmiotami zewnętrznymi i mediami. Absolwent jest przygotowany do zarządzania informacją i wiedzą w instytucji lub organizacji. Posiada wiedzę na temat zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji i potrafi diagnozować procesy komunikacyjne oraz kryzysowe w instytucji.
Absolwent zna wartość sprawnego i nowoczesnego zarządzania, komunikacji zarówno interpersonalnej, instytucjonalnej i międzyinstytucjonalnej, a także zagadnienia z dziedziny pedagogiki umożliwiające pracę w placówkach edukacyjnych, wychowawczych, kulturalnych i społecznych.
2.Absolwent posiada uprawnienia do
• przygotowywania ocen i analiz stanu komunikowania w instytucji.
• zgłaszania wniosków dotyczących braków organizacyjnych i komunikacyjnych dla konkretnych stanowisk pracy.
• oceniania ryzyka zaburzeń w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej instytucji
• nadzorowania i koordynowania pracy zespołu pracowników
• kształtowania pozytywnej kultury pracy w instytucji
• koordynowania sposobów pozyskiwania wiedzy i jej przepływu w instytucji
• koordynowania współpracy z interesariuszami zewnętrznym instytucji
• podejmowania współpracy z jednostkami naukowo-badawczymi w zakresie problematyki zarządzania w instytucji
3.Absolwent posiada kompetencje specjalistyczne w zakresie:
• zróżnicowany poziom zastosowań umiejętności i wiedzy z współczesnej komunikacji określający relacje interpersonalne
• konstruowania programów zarządzania i obiegu informacji w instytucji
• umiejętność kształtowania rozwoju pracowników, samorozwoju i samorealizacji
• eliminacji ewentualnych błędów w komunikowaniu
• umiejętność poprawnego używania języka w kontaktach
• stosowania reklamy i kryptoreklamy swojej organizacji
• umiejętności negocjacyjne i mediacyjne z partnerami
Standardy nauczania
“Efekty kształcenia dla kierunku Pedagogika zatwierdzone Uchwałą nr 147/2008-2012 Senatu Uniwersytetu Opolskiego z dnia 26 IV 2012. Program studiów określono Uchwałą nr 40/2012 Rady Wydziału Historyczno – Pedagogicznego Uniwersytetu Opolskiego” z dnia 12.04.2012.”
Kwalifikacja:
Ze szczegółowymi kryteriami kwalifikacji można zapoznać się na stronie:
https://rekrutacja.uni.opole.pl