Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
End-user communication design 1 1.S2.DC.4
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Digital Cultures
Supplementary literature
(in Polish) S. Rogers, Level Up. The guide to great video game design, Chichester 2014.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 50h/ 2 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Realizacja projektu w placówce, raportowanie z realizacji projektu, prezentacja wniosków: 20h
B. Praca własna studenta: 25h/ 1 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 15h
Przygotowanie do zaliczenia: 10h
Study level
(in Polish) studia drugiego stopnia
Education profile
(in Polish) Ogólnoakademicki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) pierwszy
Prerequisites
(in Polish) Zakres tematów:
W trakcie kursu studenci zapoznają się wyzwaniami pracy projektanta gier i innych tekstów cyfrowych w Zakresie tworzenia warstwy komunikacyjnej i interaktywnej. Dyskusję nad teorią języka środowisk cyfrowych uzupełnią tu ćwiczenia i projekty praktyczne.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: