Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Game Design 2.0 1 1.S2.DC.9
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Digital Cultures
Supplementary literature
(in Polish) B. Literatura uzupełniająca
5. Bomba R., Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności, Toruń 2013
6. Huizinga J., Homo ludens, Amsterdam 2010
7. Campbell J., Potęga mitu, Kraków 2007
8. Filiciak M., Światy z pikseli: antologia studiów nad grami komputerowymi, Warszawa 2010
9. Mańkowski P., Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo, Warszawa 2010
10. Schreier J., Krew, pot i piksele: chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry, Kraków 2018
11. Urbańska-Galanciak D., Homo players: strategie odbioru gier komputerowych, Warszawa 2009
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Realizacja projektu w placówce, raportowanie z realizacji projektu, prezentacja wniosków: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) II stopnia
Education profile
(in Polish) ogólnoakademicki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 1
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: