Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
(in Polish) Diagnoza funkcjonalna małego dziecka 1.S2.L.PP.10
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Logopedia
Supplementary literature
(in Polish) Marcinkowska B., Diagnoza umiejętności funkcjonalnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, [w:] J. Głodkowska, A. Giryński (red.), Osobowość, samorealizacja, odpowiedzialność, bezpieczeństwo, autonomia; teoria, empiria i praktyka w rehabilitacji osób z niepełnosprawnością umysłową od dzieciństwa do późnej dorosłości, Warszawa 2004.
Obuchowska I., Osoby niepełnosprawne: diagnoza dla rozwoju, [w:] D. Lotz, K. Wenta, W. Zeidler (red.), Diagnoza dla osób niepełnoprawnych, Szczecin 2002.
Marcinkowska B., Diagnoza dla jakości życia osób z niepełnosprawnością intelektualną, [w:] Pedagogika specjalna. Różne poszukiwania – wspólna misja, Warszawa 2009.
Marcinkowska B., Model kompetencji komunikacyjnych osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną - w poszukiwaniu wzajemności i współpracy, Warszawa 2013.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 50h/ 2 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w zaliczeniu, realizacja projektu w placówce, raportowanie z realizacji projektu, prezentacja wniosków: 20 h
B. Praca własna studenta: 25h/ 1ECTS
Przygotowanie do zajęć: 15h
Przygotowanie do kolokwium: 10h
Study level
(in Polish) II stopnia
Education profile
(in Polish) praktyczny
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 1
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: