This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Analysis and creation of promotional text 1.S3.FP.KWP.5
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Filologia polska
Supplementary literature
(in Polish) Tomasz Maciejowski, Narzędzia skutecznej promocji w internecie, Kraków 2003.
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, pod red. Katarzyny Burskiej i Bartłomieja Cieśli, Łódź 2019.
Język a media. Wzory języka we współczesnych mediach, red. Ewa Katarzyna Horyń, Bogusław Andrzej Skowronek, Agnieszka Walecka-Rynduch, Kraków 2018.
Magdalena Jaworowicz, Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Warszawa 2015.
Ewa Rogowska-Cybulska, „Twixnijmy to razem…” O derywatach czasownikowych w tekstach reklam, „Język polski” 2019, z. 2, s. 103-117.
Student workload
(in Polish) udział w zajęciach 30 h 1 ects
przygotowanie do zajęć, czytanie literatury przedmiotu oraz przygotowanie tekstów promocyjnych na zadane tematy 70 h 2,5 ects
przygotowanie do zaliczenia i udział w nim 15 h 0,5 ects
Study level
(in Polish) studia I stopnia
Education profile
(in Polish) ogólnoakademicki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 3
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: