Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Analysis and interpretation of game texts 1.S3.GS.PP.22
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Game Studies
Supplementary literature
(in Polish) Brenskott K., „Nie możesz mnie zniszczyć, jestem źródłem wszelkiego życia”. Mit gnostycki w serii Legacy of Kain; dostęp: http://academicjournals.eu/pl/downloadpath=%2Fuploads%2FZm9sZGVycHVibWVkaWE%3D%2Fdocuments%2Fpp-8-17.pdf.
Jemioł M., Gry wideo jako narzędzie rozwijania i nauczania duchowości chrześcijańskiej, „SPI” nr. 24, 2021/1; dostęp: https://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/SPI/article/download/SPI.2021.1.007/28886
Dlaczego nie ma dobrej biblijnej gry akcji, artykuł z internetowego bloga Brolin – materiał do dyskusji; dostęp: https://www.ppe.pl/blog/322/13442/dlaczego-nie-ma-dobrej-biblijnej-gry-akcji.html
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w konsultacjach: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) I stopnia
Education profile
(in Polish) praktyczny
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) I
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: