(in Polish) Przedmiot kierunkowy do wyboru 3: Polska branża gier 1.S3.GS.PP.56
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Game Studies
Supplementary literature
(in Polish) K. Gonciarz, Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo, Kraków 2011.
J. Stasieńko, Alien vs. Predator. Gry komputerowe a badania literackie, Wrocław 2005.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w konsultacjach: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) studia pierwszego stopnia
Education profile
(in Polish) praktyczny
Type of course
elective courses
Prerequisites
(in Polish) Początki polskiej branży gier wideo; Historia najważniejszych wydawnictw gier wideo oraz bez prądu w Polsce; Sylwetki najważniejszych polskich projektantów gier; Polskie gry epoki PRL-u; Rozwój branży gier w latach 90-tych; Najważniejsze gry pierwszego dziesięciolecia XXI w; Polskie gry znane w świecie; Wpływ polskich twórców gier na branżę światową, losy szczególnie wyróżniających się w branży postaci.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: