Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Introduction to designing game mechanics 1 1.S3.GS.PP.9
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Game Studies
Supplementary literature
(in Polish) 1. Filiciak M., Światy z pikseli: antologia studiów nad grami komputerowymi, Warszawa 2010
2. Schreier J., Krew, pot i piksele: chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry, Kraków 2018
3. Urbańska-Galanciak D., Homo players: strategie odbioru gier komputerowych, Warszawa 2009.
Student workload
(in Polish) Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
- Udział w zajęciach: 30h
- Udział w konsultacjach: 15h
Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
- Przygotowanie do zajęć: 10h
- Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) studia pierwszego stopnia
Education profile
(in Polish) praktyczny
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 2
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: