Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
6
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Market research and marketing 1.S3.JBZ.58.1
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) język biznesu
Supplementary literature
(in Polish) brak
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 60 h
Udział w zajęciach: 30 h (2ECTS)
Udział w konsultacjach: 10 h (1 ECTS)
B. Praca własna studenta: 20 h
Przygotowanie do zajęć: 15 h (2ECTS)
Przygotowanie do zaliczenia: 5 h (1ECTS)
Study level
(in Polish) licencjat
Education profile
(in Polish) ogólnoakademicki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 2
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) brak
Prerequisites
(in Polish) Przekazanie podstawowej wiedzy na temat orientacji marketingowej i marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem; zdefiniowanie terminów i pojęć z zakresu marketingu.
Wyrobienie wśród studentów myślenia kategoriami klienta i wymogów rynku; Przedstawienie zagadnień związanych z problematyką marketingowej orientacji przedsiębiorstwa. Celem nauczania jest również zapoznanie studentów z metodami, instrumentami i działaniami, które współtworzą metodyczną oraz instrumentalno - czynnościową strukturę marketingu.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: