Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Methodology and didactics of articulation disorders therapy 2 1.S3.LJPO.56
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) 1. Emiluta-Rozya D., 2006, Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym, Warszawa.
2. Gunia G., 2006, Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy. Wybrane problemy teorii i
praktyki surdologopedycznej, Kraków.
3. Logopedia. Pytania i odpowiedzi, (red.) T. Gałkowski, G. Jastrzębowska, 2003, t. 2, Opole.
4. Sprawka R., Graban J., 2009, Logopedyczne zabawy grupowe dla dzieci od 4 do 7 lat, Gdańsk.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 20h/ 0,5 ECTS
Udział w zajęciach: 15h
Udział w konsultacjach: 5h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Requirements
(in Polish) Podstawowa wiedza z klasyfikacji zaburzeń mowy, rozwoju języka dziecka, wczesnej interwencji logopedycznej , opóźnionego rozwoju mowy.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: