Conducted in
term:
2023/24-L
ECTS credits:
5
Organized by:
Institute of Political Science and Administration
Political marketing 12.01.D3.MP
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) "Cwalina W., Falkowski A. (pod red.), Marketing polityczny: perspektywa psychologiczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.
Karwat M., Sztuka manipulacji politycznej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 1999.
Kochan M., Slogany w reklamie i polityce, Wydawnictwo Trio, Warszawa 2003.
Kochan Marek, Slogany w reklamie i polityce, Wydawnictwo Trio, Warszawa 2003.
Kolczyński M. (pod red.), Marketing polityczny: założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, Katowice 2005.
Kolczyński M., Sztumski J. (pod red.), Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań, Wydawnictwo „Śląsk”, Katowice 2003. "
Type of course
obligatory courses
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: