Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
5
Organized by:
Institute of Political Science and Administration
Political marketing 12.05.D3.MP
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) "Cwalina W., Falkowski A. (pod red.), Marketing polityczny: perspektywa psychologiczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.
Karwat M., Sztuka manipulacji politycznej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 1999.
Kochan M., Slogany w reklamie i polityce, Wydawnictwo Trio, Warszawa 2003.
Kochan Marek, Slogany w reklamie i polityce, Wydawnictwo Trio, Warszawa 2003.
Kolczyński M. (pod red.), Marketing polityczny: założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, Katowice 2005.
Kolczyński M., Sztumski J. (pod red.), Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań, Wydawnictwo „Śląsk”, Katowice 2003.
Lis T., Jak to się robi w Ameryce, Wydawnictwo „Twój Styl”, Warszawa 2000.
Mazur M., Kolczyński M., Wojna na wrażenia : strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce, Wydawnictwo Sejmowe : Kancelaria Sejmu, Warszawa 2007."
Type of course
obligatory courses
Course coordinators
Term 2022/23-L: | Term 2024/25-L: | Term 2023/24-L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: