Conducted in
term:
2023/24-Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Pedagogical Sciences
Integration of knowledge and skills of children in grades I-III 2.3.08.D5.07-INPIWU
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA
Supplementary literature
(in Polish) 1. Andrukowicz W. Teoria kształcenia integralnego, Gorzów Wielkopolski 2000.
2. Czaja-Chudyba I., Myślenie krytyczne w edukacji, Łódź 2020.
3. Klus-Stańska D. (red.), (Anty)edukacja wczesnoszkolna, Kraków 2014.
4. Klus-Stańska D., Bronk D., Malenda A., Pedagogika wczesnej edukacji- dyskursy, problemy, otwarcia, Warszawa 2011.
5. Lipman M., Myślenie w edukacji, Łódź 2021.
6. Sternberg R.J., Spear-Swerling L., Jak nauczyć dzieci myślenia, Gdańsk 2003.
7. Szmidt K.J., Płóciennik E., Myślenie pytajne. Teoria i kształcenie, Łódź, 2020.
Student workload
(in Polish) Liczba godzin w kontakcie z prowadzącymi:
- wykład 15h,
- ćwiczenia 15h
Liczba godzin pracy studenta bez kontaktu z prowadzącymi:
- Studiowanie literatury i materiałów źródłowych 20h,
- Przygotowanie do ćwiczeń 15h,
- Przygotowanie projektu /prezentacji 10h
RAZEM: 75h
Liczba punktów ECTS: 3
Study level
(in Polish) studia jednolite magisterskie
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) VII
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: