Basics of educational diagnostics 2.3.08.Z5.08-INPPDE
This course has not yet been described...
Term 2023/24-L:
None |
(in Polish) Literatura uzupełniająca
(in Polish) 1. Górniewicz E., Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu, Wyd. A. Marszałek, Toruń 1998.
2. Rybska-Klapa J., Stępniewska-Gębik H. (red.), Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych, Wydawnictwo Libron-Filip Lohner, Kraków 2016.
3. Giermakowska A., Jałowiecka A. (red.), Jak przezwyciężać trudności w nauce, Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, Kielce 2008.
4. Smak E., Włoch A., Garbiec M. (red.), Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2015.
Type of course
obligatory courses
Mode
Term 2022/23-L: (in Polish) Realizowany w terenie (in Polish) Mieszany: realizowany zdalnie i w sali | Term 2023/24-L: (in Polish) Mieszany: realizowany zdalnie i w sali (in Polish) Realizowany w terenie |
Prerequisites
(in Polish) Główne założenia przedmiotu to:
uzyskanie wiedzy z zakresu podstawowej terminologii i założeń teoretycznych diagnostyki edukacyjnej i oceny jako procesu wspierania rozwoju ucznia, poznanie metod i narzędzi z zakresu diagnostyki edukacyjnej, a także posiadanie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy w celu projektowania, konstruowania, analizowania narzędzi i przeprowadzania diagnostyki edukacyjnej
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: