Psychological diagnosis of the child 2.5-DIAGDZ-Z
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Anastasi, A. i Urbina, S. (1999). Testy psychologiczne. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych PTP.
Szustrowa, T. (1991). Swobodne techniki diagnostyczne. Wywiad i obserwacja. Warszawa: Wydawnictwa UW.
Zazzo, R. (1974). Metody psychologicznego badania dziecka. Warszawa: PZWL
Student workload
(in Polish) Literatura studiowana przed studenta samodzielnie:
Harwas-Napierała B., Trempała J. (2002) (red.), Psychologia rozwoju człowieka, t.2, Warszawa: PWN
Harwas-Napierała B., Trempała J. (2003) (red.), Psychologia rozwoju człowieka, t.3, Warszawa: PWN
Krasowicz-Kupis, G., Wiejak, K., Gruszczyńska, K. (2015). Katalog metod diagnozy rozwoju poznawczego dziecka na etapie edukacji
przedszkolnej i wczesnoszkolnej, tom I. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
Schaffer H. R. (2007). Psychologia dziecka, Warszawa 2007.
Type of course
obligatory courses
Mode
(in Polish) Realizowany w terenie
(in Polish) Realizowany w sali
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) - wiedza z zakresu psychologii rozwoju człowieka w cyklu życia
- wiedza z zakresu metodologii testów psychologicznych i statystyki
Course coordinators
Term 2023/24-Z: | Term 2022/23-Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: