Interpersonal communication 2.5-KOMUN
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Johnson, D. W. (1992). Podaj dłoń. Instytut Psychologii Zdrowia.
Keltner, D., Oatley, K., Jenkins, J.M. (2021). Zrozumieć emocje. PWN. Rozdział 4.
Król - Fijewska,M.(2005). Stanowczo, łagodnie, bez lęku. W.A.B.
Kirby, A., Pietrzak, T., Masłowska-Pietrzak, K. (2011). Gry szkoleniowe: materiały dla trenerów. ABC a Wolters Kluwer business.
Matsumoto, D., Juang, L. (2007). Psychologia międzykulturowa. GWP. Rozdział 7 i 10.
Sambor, W., Skrobisz, W., Babrzyński, D., Łabędzki, R. (2013). Scenariusze negocjacji biznesowych. Trening umiejętności. Poltext.
Prerequisites
(in Polish) Plan zajęć
Część I: Podstawy porozumiewania się
1. Wprowadzenie w tematykę komunikacji interpersonalnej, omówienie kursu i warunków zaliczenia
2. Jak mówić, by być zrozumianym?
3. Jak słuchać, by zrozumieć?
4. Komunikacja niewerbalna
5. Rola pytań w komunikacji
6. Asertywność w praktyce
7. Przeciwdziałanie konfliktom
8. Rola informacji zwrotnej w praktyce
9. Powtórzenie materiału
Część II: Konteksty komunikacji interpersonalnej
10. Wystąpienia publiczne
11. Komunikacja międzykulturowa
12. Różnice indywidualne w komunikacji
13. Komunikacja w organizacji
14. Negocjacje
15. Podsumowanie zajęć i zaliczenie przedmiotu
Course coordinators
Term 2023/24-Z: | Term 2022/23-Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: