Marketing and advertising 2.5-MARKET-REK-Z
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Psychologia
Supplementary literature
(in Polish) Cone, S. (2010). Superslogany : słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Grochowska, A. (2009). Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Hatalska, N. (2014). Cząstki przyciągania : jak budować niestandardowe kampanie reklamowe. Gliwice : Helion.
Heath, R. (2006). Ukryta Moc Reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki? Gdańsk: GWP.
Kowal-Orczykowska, A. (2007). W niewoli reklamy?: percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej. Oficyna Wydawnicza" Impuls".
Lindstrom, M. (2009). Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy. Kraków: Wydawnictwo Znak.
Pawełczyk P. (2015). Kampanie społeczne jako forma socjotechniki. Warszawa : Wolters Kluwer.
Sutherland, M., Sylvester, A. K., & Kranas, G. (2003). Reklama a umysł konsumenta: co działa, co nie działa i dla-czego.
Wydawnictwo Naukowe PWN.
Zawadzka, A. M. (2006). Dlaczego przywiązujemy się do marki? Gdańsk: GWP.
Student workload
(in Polish) Liczba punktów ECTS: 2+3*
udział w wykładach: 15h
udział w konwersatoriach: 15h
Zadania do opracowania i przedstawienia na zajęciach:20h
zadania do samodzielnego wykonania poza godzinami zajęć: 30h
udział w konsultacjach z nauczycielem: 5h
samodzielne przygotowanie do egzaminu i obecność na egzaminie: 40h
Suma 125h = 5 ECTS
Study level
(in Polish) jednolite magisterskie
Education profile
(in Polish) studia niestacjonarne
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) IX semestr
Requirements
(in Polish) Podstawowe informacje z zakresu psychologii poznawczej (ze szczególnym uwzględnieniem spostrzegania, uwagi i pamięci), psychologii emocji i motywacji, mechanizmów warunkowania, perswazji oraz zmiany postaw
Prerequisites
(in Polish) Cele przedmiotu:
- w zakresie wiedzy: przekazanie informacji na temat różnych form, zadań i środków przekazu reklamy; wprowadzenie podstaw
ekonomii i marketingu jako narzędzi pomocnych przy planowaniu strategii i kampanii reklamowych
- w zakresie umiejętności: umiejętność krytycznej analizy istniejących komunikatów reklamowych, umiejętność praktycznego
wykorzystania poznanych mechanizmów
- w zakresie kompetencji: uwrażliwienie na różne formy manipulacji zawarte w przekazach reklamowych; uświadomienie mechanizmów działania przekazów marketingowych
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: