The methodology of conducting trainings 2.5-METODTR-Z
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) 1. Landsberg, M. (1999). TAO. Szkolenia. Działaj skuteczniej, Inspiruj i rozwijaj współpracowników. Wyd. Studio EMKA, Warszawa.
2. Zborowski, Z. (1997). Trening interpersonalny. Scholar, Warszawa.
3. Belbin, R.M. (2003). Twoja rola w zespole. GWP, Gdańsk.
4. Łaguna, M. (2009). Metody prowadzenia szkoleń czyli niezbędnik trenera. GWP, Gdańsk.
5. Urban, M. (2009). Niekonwencjonalne metody szkoleniowe, czyli jak uatrakcyjnić zajęcia, wyd. GWP, Sopot.
6. Balcerak, A. & Woźniak, J. (2014). Szkoleniowe metody symulacyjne. Sopot: GWP.
7. Colvin. C.R. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator.
8. Rae, L. (1999). Planowanie i projektowanie szkoleń. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC
9. Vopel, K. (2004). Poradnik dla prowadzących grupy. Teoria i praktyka zabaw interakcyjnych. Kielce: Wydawnictwo JEDNOŚĆ
Student workload
(in Polish) Nakład pracy studenta/studentki:
Godziny kontaktowe 9
Przygotowanie się do zajęć, lektura 15
Przygotowanie warsztatu 15
Prerequisites
(in Polish) Celem przedmiotu jest wyposażenia studentów we wiedzę i umiejętności przeprowadzenia treningu przy uwzględnieniu właściwych celów, doborze odpowiednich metod i narzędzi warsztatowych i treningowych.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: