Business psychology 2.5-PSYCH-BIZ
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Psychologia
Supplementary literature
(in Polish) 1. Jamka, B. (2012). Potencjał ludzki w rozwoju przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej. Warszawa: Di-fin.
2. Goszczyńska, M., Górnik-Durose, M. (red.). (2010). Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych: przedsiębiorczość-pieniądze-konsumpcja. Warszawa: Difin.
3. Ratajczak, Z. (2012). Przedsiębiorczość. Źródła i uwarunkowania psychologiczne. Warszawa: Wydawnictwo Di-fin,
4. Ratajczak, Z. (red.). (2013). Przedsiębiorczość na czas kryzysu. Szkice psychologiczne. Warszawa: Difin.
Student workload
(in Polish) Liczba punktów ECTS: 2
• udział w wykładzie: 15 godzin,
• lektury i zadania do samodzielnego wyko-nania poza godzinami zajęć: 20 godzin,
• przygotowanie do zaliczenia z oceną: 15 h.
Suma 60 godzin = 2 punkty ECTS
* 1 Punkt ECTS = 25-30 h. pracy studenta
Study level
(in Polish) Studia magisterskie.
Education profile
(in Polish) Ogólnoakademicki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) semestr 9.
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) Zaliczenie zajęć z bloków psychologia pracy i organizacji.
Prerequisites
(in Polish) Cele przedmiotu w zakresie:
wiedzy: - zna terminologię używaną w psychologii pracy i organizacji oraz jej zastosowanie w dyscyplinach pokrewnych na poziomie rozszerzonym;
- zna teoretyczne podstawy działań profilaktycznych i interwencyjnych w zakresie właściwym dla psychologii; zna zasady praktyki opartej na dowodach; ma uporządkowaną wiedzę o zdrowiu i chorobie, normie i patologii człowieka w wymiaże psychologicznym;
- posiada rozszerzoną wiedzę o wpływie na rzeczywistość społeczną i kulturową oraz jej odbiorze, w aspekcie mechanizmów psychologicznych.
umiejętności: - posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania, przetwarzania i interpretowania informacji na temat zjawisk psychologicznych i społecznych rozmaitej natury, przy wykorzystaniu różnych źródeł z zastosowaniem technologii informatycznej (ICT);
- posiada rozwinięte umiejętności badawcze: rozróżnia orientacje w metodologii badań psychologicznych, formułuje i rozwiązuje problemy badawcze, dobiera adekwatne metody i techniki oraz konstruuje narzędzia badawcze; opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki badań, wyciąga wnioski, wskazuje kierunki dalszych badań, w obrębie wybranej subdys-cypliny psychologii;
- potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie i ukierunkowywać innych w tym zakresie.
kompetencji: jest gotowy do realizowania zadań zawodowych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wy-trwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie psychologii; angażuje się we współpracę;
- jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą;
- potrafi zachować krytycyzm wobec odbieranej treści.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: