Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
6
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Economics and Finance
(for:
Faculty of Economics)
Market and marketing research 4.B.21.1
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Ekonomia
Supplementary literature
(in Polish) Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Kraków 2004,
Berbeka J., Niemczyk A., Makówka M., Badania rynkowych zachowań konsumentów, Kraków 2004, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Wilson A., Marketing Research, Red Globe Press, 2019 (dostęp online)
Wrenn B, Stivens R., Loudon D., Marketing Research, Best Business Book, New York, London 2002 (dostęp online)
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 66h/2,64 ECTS
Udział w zajęciach: 60h
Udział w zaliczeniu/egzaminie, kontakt bezpośredni: 6h
B. Praca własna studenta: 84h /3,36 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 30 h
Przygotowanie do zaliczenia: 15 h
Przygotowanie projektu: 39h
Study level
(in Polish) Poziom 1
Type of course
obligatory courses
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) Podstawowa wiedza z zakresu matematyki i statystyki opisowej
Course coordinators
Term 2024/25-Z: | Term 2023/24-Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: