Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2023/24-L, 2024/25-Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
(for:
University of Opole)
We write our own website. Content marketing in practice KZ-H-01-07-000025
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) • Polszczyzna na co dzień, pod red. Mirosława Bańko, Warszawa 2006,
• Podstawy stylistyki i retoryki, pod red. Wierzbickiej E., Wolańskiego A., Zdunkiewicz-Jedynak D., Warszawa 2008.
• Jaworowicz M., Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Wydawnictwo Difin.
• Bakalarska-Stankiewicz J., Copywriting sprzedażowy Język korzyści w praktyce. Wydawnictwo OnePress
• Puzyrkiewicz D., Biblia copywritingu. Wydawnictwo OnePress.
• Blogi: artefakt.pl, sagomedia.pl, copywritingbiznesowy.pl, widoczni.pl
Student workload
(in Polish) Nakład pracy studenta/liczba godzin pracy własnej studenta: 15 h udział w ćwiczeniach + 15 h pracy własnej
Mode
Online
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: