Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2023/24-L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Pedagogical Sciences
Creating the image of safe and innovative school in the local environment KZ-S-02-02-000056
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Cieśla P., Dylematy kreowania wizerunku szkoły w kontekście reformy systemu edukacji, ,,Kwartalnik Edukacyjny” 2017, nr 4(91), s. 15-27.
Cieśla P., Karcz-Taranowicz E., Wiendlocha M., Wyjątkowość zapisana w przeszłości - wizerunek wyjątkowego nauczyciela we wspomnieniach, [w:] Monografia. Wyzwania edukacyjne w kontekście cywilizacyjnych zmian - ujęcie holistyczne, F. Andruszkiewicz, O. Chyżna (red.), Wydawnictwo i Drukarnia Świętego Krzyża w Opolu, Opole 2018.
Gawrecki L., Marketing w oświacie, [w:] Menedżer i kreator edukacji, Cz. Plewka, H. Bednarczyk (red.), ITE-PIB, Radom 2008.
Gorbaniuk J., Wizerunek szkoły i nauczycieli w badaniach retrospektywnych, ,,Teologia i Moralność’’ 2014, nr 2(16), s. 23-36.
Laskowski P., Rola Internetu w kreowaniu wizerunku szkoły. Analiza funkcjonalności witryn szkolnych, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2019.
Plewka C., Bednarczyk H. (red.), Vademecum menadżera oświaty, Zakład Poligrafii Instytutu Technologii Eksploatacji, Radom 2000.
Strzelecka-Lemiech A., Rola nauczyciela w kształtowaniu wizerunku szkoły, „Monitor Dyrektora Szkoły” 2015, nr 57, s. 55-56.
Student workload
(in Polish) a) Godziny kontaktowe: 25h/1 ECTS
udział w zajęciach - 15 godz
przygotowanie do ćwiczeń - 10 godz.
b) Praca własna studenta: 25h/1 ECTS
studiowanie literatury i materiałów źródłowych - 15 godz.
przygotowanie prac pisemnych/prezentacji multimedialnych - 10 godz.
Education profile
(in Polish) studia stacjonarne
Type of course
general courses
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: