Kurs uzupełniający IV - Psychologia reklamy 02.06-DKS-KU-4a
Tematyka poruszana na zajęciach:
1. Wprowadzenie do tematyki reklamy
2. Procesy poznawcze w reklamie: spostrzeganie i uwaga
3. Procesy poznawcze w reklamie: pamięć i zapamiętywanie
4. Procesy uczenia się w reklamie
5. Motywacja i emocje w reklamie
6. Człowiek w reklamie
7. Reklama społeczna i marketing społecznie zaangażowany
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
- konstruktywna aktywność na zajęciach (10%)
- przedstawienie samodzielnie wybranych przykładów reklamy (20%)
- przedstawienie projektu przekazu reklamowego wraz z uzasadnieniem użytych form (70%)
Literatura
Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: GWP
Falkowski A., Tyszka T. (2001). Psychologia Zachowań Konsumenckich. Gdańska: GWP.
Maison D, Stasiuk K. (2022). Psychologia konsumenta. Warszawa: PWN
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: