Projekty artystyczne w przestrzeni społecznej 0202.8-PAP
Treści programowe kursu obejmują następujące zagadnienie:
Przestrzeń publiczna jako obszar działań artystycznych.
Sztuka zaangażowana społecznie jako metoda artystyczna i badawcza.
Partycypacyjne działania artystyczne.
Realizacja projektów artystycznych indywidual-nych i grupowych.
Współpraca między-instytutowa w realizacji projektów artystycznych.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Realizowany w terenie
Wymagania
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23-L: | W cyklu 2023/24-L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna powiązania i zależności między elementami teoretycznymi i praktycznymi twórczości artystycznej
Umiejętności
Potrafi współdziałać i pracować z innymi osobami w ramach wspólnie realizowanych projektów artystycznych
Potrafi realizować projekty artystyczne angażujące odbiorców w interakcji
Potrafi umiejętnie organizować pracę własną i zespołową realizując wspólne działania i projekty
Kompetencje społeczne
Umiejętnie komunikuje się w obrębie własnego środowiska i społeczności.
Efektywnie współdziała w pracy zespołowej i odnajduje się w strukturze grupy.
Kryteria oceniania
Sposób zaliczenia:
zaliczenie z oceną
Formy zaliczenia:
wykonanie pracy zaliczeniowej: przygotowanie projektu, prezentacja projektu
Podstawowe kryteria oceny lub wymagania egzaminacyjne:
50% – aktywna obecność na zajęciach, konsultacje
50% – realizacja końcowa
Podstawowym kryterium oceny jest oryginalność koncepcji i aktywność na zajęciach. Zaliczenie ma formę prezentacji projektu
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
M. Augé, Nie-miejsca. Wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności, Warszawa 2010.
Marek Krajewski, Niewidzialne miasto + Narzędziownia do projektu Niewidzialne miasto
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: