Projektowanie modeli 3D 1.S2.DC.8
Współczesne gry wideo najczęściej wykorzystują modele trójwymiarowe, których projektowanie stanowi jedną z najistotniejszych kompetencji dla twórców gier. Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z najważniejszymi pojęciami i metodami pracy projektanta grafik 3d jak również darmowych programów dostępnych na rynku.
Kierunek studiów
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym kluczowe pojęcia z zakresu grafiki 3D (k_W10).
Umiejętności: absolwent potrafi
2. stworzyć projekt w darmowym programie do grafiki 3D (k_U10, k_U06).
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
3. rozumienia znaczenia projektowania graficznego w budowaniu rynku kultury (K_K02).
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne: ćwiczenia praktyczne / metoda projektu / dyskusja / praca grupowa
Metody i kryteria oceniania:
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Praca na zajęciach (efekty 1,3); Projekt (efekt 2).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Ustalenie oceny końcowej na podstawie ocen z pracy na zajęciach (50%) i projektu (50%).
Literatura
A. Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć
Materiały przygotowane przez prowadzącego (https://www.blender.org/).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: