Seminarium magisterskie 1.S2.GS1.14
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do napisania pracy magisterskiej wraz z ukierunkowaniem ich zainteresowań na konkretne obszary badawcze wraz z powiązaną z nimi metodologią. Prace oscylować powinny wokół tematyki historii i funkcjonowania gier - pod kątem ich mechaniki jak i jako tekstów kultury.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Wymagania
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym tematykę refleksji kulturoznawczej i groznawczej nad współczesnymi tekstami kultury (k-W-2);
Umiejętności: absolwent potrafi
2. przygotować elementy pracy jak bibliografia i plan pracy, a także sformułować przykładowy temat z obszaru wiedzy nad grami, którego dotyczyć mogłaby praca dyplomowa (k-U-2, k-U-3);
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
3. samodzielnej pracy badawczej i twórczej, przestrzegając ustalonych norm prawnych i etycznych (k-K-3).
Kryteria oceniania
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Dyskusja i praca na zajęciach (efekty 1,3);
Praca pisemna (efekty 2, 3).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Ustalenie oceny końcowej na podstawie ocen z pracy w trakcie kursu (10%) i raportów dotyczących postępu pracy dyplomowej (90%).
Literatura
A. Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć
A1. wykorzystywana podczas zajęć
Boć J., Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2006.
Gambarelli G., Łucki Z., Jak przygotować pracę dyplomową, magisterską, doktorską. Wybór tematu, pisanie, prezentowanie, publikowanie, Kraków 2001.
A2. studiowana samodzielnie przez studenta
Maćkiewicz J., Jak pisać teksty naukowe?, Gdańsk 1996.
Urban S., Ładoński W., Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wrocław 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: