Warsztaty analizy fonetycznej wypowiedzi mówionej 1.S2.L.PP.5
celem zajęć jest wyposażenie studentów w zdolność analizy fonetycznej wypowiedzi mówionej niezbędnej w diagnozie i
terapii logopedycznej oraz w tworzeniu prawidłowej dokumenta cji logopedycznej.
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Wymagania
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: student zna i rozumie
1. zasady poprawnej analizy fonetycznej wypowiedzi mówionej (K_W04).
Umiejętności : student potrafi
2. dokonać fonetycznej analizy wypowiedzi mówionej (K_U01);
Kompetencje społeczne: student jest gotów do
3. wymagania od siebie pogłębiania wiedzy i zdolności w celu ulepszania terapii logop edycznej (K_K01).
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne:
ćwiczenia praktyczne/metoda projektu
Metody i kryteria oceniania:
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Zadania cząstkowe (efekty 1- 3).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Ustalenie oceny końcowej na podstawie oceny cząstkowej
aktywnego udziału w zajęciach.
Literatura
Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć
A1. wykorzystywana podczas zajęć
Łuczyński E., 2019,
Wiedza o języku polskim dla logopedów ,
Ostaszewska D., Tambor J., 2000,
Fonetyka i fonologia współczesnego języka polskiego ,
Tambor J., 2007,
F onetyka i fonologia współczesnego języka polskiego . Ćwiczenia,
Wierzchowska B., 1981,
Wymowa polska ,
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: