Praktyka 1.S3.GS.34
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym zasady działania oraz specyfikę pracy instytucji właściwych dla zakresu działalności zawodowej wykorzystującej kompetencje z zakresu praktycznych umiejętności związanych z branżą gier (K_W01).
2. w stopniu zaawansowanym praktyczne zastosowania wiedzy groznawczej w działalności m. in. kulturalnej, medialnej, edukacyjnej, tłumaczeniowej związanej bezpośrednio ze specyfiką pracy określonej instytucji (K_W02, K_W08).
Umiejętności: absolwent potrafi
3. planować i organizować pracę – indywidualną oraz w zespole (K_U07).
4. samodzielnie planować i realizować rozwój umiejętności teoretycznych i praktycznych (K_U08).
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
5. świadomego, twórczego wypełniania zobowiązań społecznych i zawodowych (K_K02).
6. aktywnego uczestniczenia w życiu kulturalnym/społecznym (K_K04).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: