Praca dyplomowa 1.S3.GS.37
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do napisania pracy licencjackiej wraz z ukierunkowaniem ich zainteresowań na konkretne obszary badawcze wraz z powiązaną z nimi metodologią. Prace oscylować powinny wokół tematyki historii i funkcjonowania gier - pod kątem ich mechaniki jak i jako tekstów kultury.
Kierunek studiów
Poziom studiów
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23-L: | W cyklu 2023/24-L: |
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym tematykę refleksji kulturoznawczej i groznawczej nad współczesnymi tekstami kultury (k-W-2);
Umiejętności: absolwent potrafi
2. przygotować elementy pracy jak bibliografia i plan pracy, a także sformułować przykładowy temat z obszaru wiedzy nad grami, którego dotyczyć mogłaby praca dyplomowa (k-U-2, k-U-3);
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
3. samodzielnej pracy badawczej i twórczej, przestrzegając ustalonych norm prawnych i etycznych (k-K-3).
Kryteria oceniania
Praca dyplomowa lub projekt (efekty 1-53.
Literatura
A. Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć
A1. wykorzystywana podczas zajęć
Boć J., Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2006.
Gambarelli G., Łucki Z., Jak przygotować pracę dyplomową, magisterską, doktorską. Wybór tematu, pisanie, prezentowanie, publikowanie, Kraków 2001.
A2. studiowana samodzielnie przez studenta
Maćkiewicz J., Jak pisać teksty naukowe?, Gdańsk 1996.
Urban S., Ładoński W., Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wrocław 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: