Warsztaty dziennikarstwa growego 1.S3.GS.PNM.7
Podczas zajęć zostaną przedstawione podstawowe zagadnienia mające na celu zapoznać studenta z działaniami z zakresu: prowadzenia wywiadów w formie pisemnej oraz słownej, sposobów pozyskiwania informacji, podstaw tworzenia tekstów.
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym reprezentowane w tekstach gier tematy i problemy istotne dla współczesnego świata (K_W01; K_W05).
2. w stopniu zaawansowanym metody i terminologię wykorzystywaną w branży dziennikarstwa growego (K_W03).
Umiejętności: absolwent potrafi
3. stworzyć tekst w formie charakterystycznej dla branży dziennikarstwa growego (K_U01);
4. uczestniczyć w komunikacji w szerszym kontekście mediów growych (K_U04).
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
5. odpowiedzialnego występowania w roli dziennikarza growego (K_K03).
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne:
ćwiczenia praktyczne / metoda projektu / konwersacja / multimedia / praca pisemna / praca w grupach
Metody i kryteria oceniania:
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Praca zaliczeniowa (efekty 1,2, 3);
Zadania cząstkowe (efekty 1, 2, 4, 5).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Ustalenie oceny końcowej na podstawie ocen cząstkowych (40%) i pracy zaliczeniowej (60%).
Literatura
A. Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć
Chyliński M., Russ-Mohl S., Dziennikarstwo, Toruń 2007.
Olszański L., Dziennikarstwo internetowe, Warszawa 2006.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: