Mechaniki gier bez prądu 1.S3.GS.PP.28
Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z kategorią gier bez prądu w tym szczególnie gier planszowych – charakterystyką ich rynku oraz historii rozwoju, a także stanowić warsztaty z projektowania poszczególnych części tychże i całej gry planszowej.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym kluczowe pojęcia i najważniejsze tytuły oraz ich charakterystykę w obrębie medium gier planszowych (K_W01, K_W03).
Umiejętności: absolwent potrafi
2. zaprojektować poszczególne mechaniki gry planszowej oraz połączyć je z aspektem tematycznym (K_U11, K_U09).
3. zaprojektować lub uczestniczyć w projektowaniu kompletnej gry planszowej (K_U11)
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
4. właściwej oceny znaczenia doboru i formy przekazywania treści społecznie doniosłych w grach jako nowym medium; (K_K01)
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne: ćwiczenia praktyczne / metoda projektu / dyskusja / praca grupowa..
Metody i kryteria oceniania:
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Praca na zajęciach (efekty 1,2, 4); Projekt (efekt 3).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Ustalenie oceny końcowej na podstawie ocen z pracy na zajęciach (50%) i projektu (50%).
Literatura
Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć
A1. wykorzystywana podczas zajęć
M. Selinker, Poradnik projektowania gier planszowych, tłum. B. Wyrwał, Pomysk Wielki 2018.
A2. studiowana samodzielnie przez studenta
A. Kwapiński, Głowa Pełna Gier, Pomysk Wielki 2021.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: