Praktyka 1 1.S3.GS.PP.48
Celem praktyki zawodowej jest poznanie funkcjonowania instytucji kultury związaną z szeroko pojętą branżą gier oraz medialną (np. studia deweloperskie i wydawnictwa growe, media związane z branżą gier), ale także instytucji kultury (np. Miejską Biblioteką Publiczną, Muzeum Polskiej Piosenki, Biblioteki Wojewódzkiej) oraz nabycie przez studenta teoretycznych i praktycznych umiejętności związanych z pracą w tego typu sektorach rynku.
Zakres tematów:
Student realizuje praktykę na stanowisku merytorycznie związanym z szeroko pojętą branżą kultury oraz mediów w formie wykonywania zadań zleconych przez opiekuna praktyki w miejscu odbywania praktyki, a więc w określonej instytucji.
Kierunek studiów
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym zasady działania oraz specyfikę pracy instytucji właściwych dla zakresu działalności zawodowej wykorzystującej kompetencje z zakresu praktycznych umiejętności związanych z branżą gier (K_W03).
2. w stopniu zaawansowanym praktyczne zastosowania wiedzy groznawczej w działalności m. in. kulturalnej, medialnej, edukacyjnej, tłumaczeniowej związanej bezpośrednio ze specyfiką pracy określonej instytucji (K_W02).
Umiejętności: absolwent potrafi
3. planować i organizować pracę – indywidualną oraz w zespole (K_U07).
4. samodzielnie planować i realizować rozwój umiejętności teoretycznych i praktycznych (K_U08).
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
5. świadomego, twórczego wypełniania zobowiązań społecznych i zawodowych (K_K02).
6. aktywnego uczestniczenia w życiu kulturalnym/społecznym (K_K04).
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne: Praktyka 5-tygodniowa realizowana w instytucjach kultury związanych z szeroko rozumianą branżą gier i rynkiem kreatywnym kultury, w ostatnich pięciu tygodniach semestru 01 (5 tygodni, 5 dni, 6 godz. dydaktycznych, co przekłada się na 4,5 godz. zegarowej pracy wg specyfikacji czasu pracy pracodawcy). Zakres obowiązków jest wyznaczony przez instytucję, w której student odbywa praktykę.
Metody i kryteria oceniania:
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Realizacja przez studenta obowiązków określonych w Regulaminie oraz w instrukcji realizacji praktyk. Wykonywanie i dokumentowanie obowiązków wynikających z realizacji praktyki w określonej instytucji kultury (efekty: 1-4).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Zaliczenie na podstawie dostarczonej przez studenta dokumentacji odbycia praktyki (50%) oraz opinii opiekuna praktyki (50%) (efekty: 5-6).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: