Kultura wypowiedzi w języku rosyjskim 3 1.S3.JB.39
1. Przedstawiamy się.
2. Co to jest elegancja w biznesie.
3. Dress-code.
4. Upominki dla partnerów biznesowych.
Nakład pracy studenta
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student powinien:
- znać rosyjski savoir-vivre językowy (k-W-1)
- orientować się w zagadnieniach etykiety biznesowej (k-W-3)
- znać zasady dress-codu biznesowego (k-W-1)
Student po zakończeniu kursu:
- potrafi sformułować dłuższą wypowiedź w języku rosyjskim, wykorzystując słownictwo dotyczące treści programowych (k-U-1, k-U-5)
- umie w sposób asertywny uczestniczyć w dyskusji (k-U-5)
- potrafi wyodrębniać z czytanego tekstu najważniejsze informacje (k-U-1),
- potrafi zreferować przeczytany tekst (k-U-6)
Kompetencje społeczne (postawy)
Student po zakończeniu kursu
- jest otwarty na kontakty z partnerami zagranicznymi (k-K-2)
- traktuje swoich rozmówców z szacunkiem (k-K-3)
- w kontaktach międzyludzkich charakteryzuje się tolerancją (k-K-3) :
Kryteria oceniania
Ocena końcowa będzie ustalona na podstawie ocen cząstkowych otrzymywanych w trakcie trwania semestru oraz aktywności studenta podczas zajęć.
Prace kontrolne – 70 %
Aktywny udział w zajęciach – 30%
Literatura
Кузнецова И.Н., Деловой этикет, Москва 2005.
Захарова И.В., Деловые коммуникации. Практикум, Ульяновск 2015.
Скаженик Е.Н., Деловое общение, Таганрог 2006.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: