Praktyczna nauka języka angielskiego 3 1.S3.LS.28
Kurs koncentruje się na dalszym rozwijaniu konstrukcji gramatycznych, frazeologii i słownictwa umożliwiających komunikowanie się w języku angielskim na poziomie C1 oraz umożliwiających korzystanie z ustnych i pisemnych form przekazu w celu pozyskiwania i przetwarzania informacji. Moduł ma również na celu kształtowanie umiejętności takich jak kreatywność, komunikatywność, czy krytyczne myślenie.
Zakres tematów:
1. Team building. Budowanie zgranego zespołu
2. Emotions. Emocje.
3. News stories. Wiadomości.
4. Volunteering. Wolontariat.
5. Success and failure. Sukces i porażka.
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Ogólnie: Realizowany zdalnie | W cyklu 2022/23-Z: Realizowany w sali |
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Absolwent zna i rozumie:
1. wybrane fakty, obiekty i zjawiska kulturowe oraz dotyczące ich metody i teorie językoznawcze, wyjaśniające złożone zależności między nimi, stanowiące podstawową wiedzę ogólną z zakresu językoznawstwa z elementami literaturoznawstwa, kulturoznawstwa, tworzące jej podstawy teoretyczne oraz wybrane zagadnienia z zakresu szczegółowej wiedzy z obszaru językoznawstwa polskiego i angielskiego (k_W01)
2. teorie, metody oraz termin charakterystyczne dla językoznawstwa (k_W03)
Absolwent potrafi:
3. brać udział w debacie – przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska w zakresie tematycznym dotyczącym zjawisk kultury oraz dyskutować o nich (k_U05);
4. posługiwać się językiem angielskim na poziomie C1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (k_U06);
5. planować i organizować pracę – indywidualną oraz w zespole (k_U07).
Student jest gotów do:
6. krytycznej oceny posiadanej wiedzy językoznawczej oraz uznawania znaczenia wiedzy o literaturze, języku i kulturze w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych (k_K01)
7. odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, w tym przestrzegania zasad etyki zawodowej i wymagania tego od innych oraz dbałości o dorobek i tradycje zawodu (k_K03)
Kryteria oceniania
Metody i kryteria oceniania:
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się 1-7)
• testy • wypowiedzi ustne • aktywność
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
testy śródsemestralne, aktywność na zajęciach
Skala ocen: 0%-49% 2.0
50%-60% 3.0
61%-69% 3.5
70%-75% 4.0
76%-79% 4.5
80%-100% 5.0
Metody dydaktyczne: • metoda komunikatywna • metoda kognitywna • projektowo-zadaniowa • leksykalna
Literatura
1) H. Chilton, L. Edwards, (2021): “C1 Formula” Harlow: Pearson.
2) M. Mann, S. Taylore-Knowles, (2008): “Destination C1&C2. Oxford: Macmillan.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: