Monitoring mediów 12.05.D2.PM5-MR-MM
"Teoretyczne aspekty monitoringu mediów
Badania czytelnictwa prasy
Badania słuchalności radia
Badania oglądalności telewizji
Badania audytorium witryn internetowych
Analiza zawartości przekazów medialnych"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Zna metody badania treści i zawartości mediów
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi opracować wyniki badania przekazów medialnych
U_02
Potrafi zaplanować badanie przekazów medialnych
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Ma odpowiedzialne podejście do podejmowanych zadań, potrafi przewidzieć skutki własnego działania
K_02
Potrafi samodzielnie uzupełniać wiedzę z zakresu badań mediów
Literatura
"Lisowska-Magdziarz Małgorzata, Analiza zawartości mediów. Przewodnik dla studentów, Uniwersytet Jagielloński, Kraków 2004.
Wimmer Roger, Dominick Joseph, Mass media. Metody badań, Wyd.Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2008."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: