Social media PR 12.05.D3.SMPR
"Social media a PR: podstawowe pojęcia
Strategie PR w Internecie
Media społecznościowe w PR
Witryna internetowa jako narzędzie PR
Organizacja internetowego biura PR
Komunikat prasowy w Internecie
Tworzenie blogów i mikroblogów w PR
Internetowe narzedzia komunikacji PR"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2024/25-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Opisuje wybrane techniki PR w mediach społecznościowych i Internecie
W_02
Posiada znajomość profesjonalnej termonologii z zakresu PR i social media
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi prowadzić działania z obszaru PR w mediach społecznościowych
U_02
Potrafi dobierać kanały komunikacji w Internecie pod kątem realizacji działań PR
U_03
Potrafi wyszukiwać i analizować informacje w Internecie
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Ma świadomość znaczenia narzędzi PR w Interecie
K_02
Docenia wagę social mediów w kształtowaniu relacji społecznych
K_03
Potrafi pracować w grupie
Literatura
"Smektała T., Public Relations w Internecie, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2005.
Szyfter J. P., Public Relations w Internecie, Wyd. Helion, Gliwice 2005.
Podlaski A., Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, Gliwice 2011.
Deckers E., Falls J., Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę, Gliwice 2013.
Olivier S., Strategie Public Relations, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: