Techniki i strategie Public Relations 12.05.D3.TiS
"Teoretyczne aspekty związane z PR
PR wewnętrzny
PR zewnętrzny
Media relations
Kryzysowe public relations
Lobbing a PR
Segmentacja, targeting i pozycjonowanie w PR
„Spindoctoring” i „media spinning”
Kamapania PR - projektowanie, realizacja i ocena rezulatów
PR w mediach społecznościowych"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23-L: | W cyklu 2023/24-L: | W cyklu 2024/25-L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Ma wiedzę o podstawowych technikach PR
W_02
Ma wiedzę o procesie tworzenia kampanii PR i sposobach oceny jej rezultatów
W_03
Definiuje podstawowe pojęcia związane z PR
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi przygotować kampanie PR i ocenić jej skuteczność
U_02
Potrafi przygotować notatkę prasową, scenariusz konferencji prasowej, biuletyn informacyjny
U_03
Potrafi komunikować się z mediami i innymi interesariuszami zewnętrznymi
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Potrafi samodzielnie, nieszablonowo myśleć
K_02
Potrafi samodzielnie rozwiązywać problemy praktyczne za pomocą narzędzi PR
K_03
Potrafi wspólpracować w grupie
K_04
Potrafi komunikować się z otoczeniem zewnetrznym i przekazywać ważne informacje
Literatura
"Budzyński W., Public relations: strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Poltext, Warszawa2008.
Podraza U., Kryzysowe Public Relations, Difin, Warszawa 2009.
Black S., Public relations. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
Davies A., Public relations. Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: