Marketing i reklama 2.5-MARKET-REK-Z
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Wymagania
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza => w wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w
stanie:
scharakteryzować różne formy przekazu medialnego;
wymienić i opisać mechanizmy i zabiegi zastosowane w różnych materiałach reklamowych;
Umiejętności => w wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien potrafić/mieć umiejętność:
ocenić i wybrać „dobre/złe” materiały reklamowe
objaśniać mechanizmy działania reklamy
wykorzystywać zaprezentowane na zajęciach treści
Kompetencje społeczne => w wyniku przeprowadzonych zajęć student ma/wykazuje:
pogłębioną świadomość mechanizmów kierujących
przekazem reklamowym
gotowość do krytycznej analizy treści przekazów
medialnych
aktywność w zakresie analizy przekazów reklamowych
Kryteria oceniania
Zaliczenie wykładu ma formę egzaminu pisemnego – problemowe pytania otwarte i zamknięte.
Warunkiem przystąpienia do egzaminu z wykładu jest uzyskanie pozytywnej oceny z ćwiczeń.
Warunkiem otrzymania pozytywnej oceny z egzaminu jest uzyskanie min. 60% punktów.
Zaliczenie ćwiczeń wymaga stworzenia i przedstawienie projektu kampanii reklamowej / pojedynczej reklamy, z uzasadnieniem wykorzystanych środków przekazu od strony psychologicznych mechanizmów.
Szczegółowe kryteria i wymagania zaliczeniowe są podane przez prowadzącego na początku zajęć.
Literatura
Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć:
Albin, K.(2002). Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja. Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN (s.162-177)
Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: GWP
Falkowski A., Tyszka T. (2001). Psychologia Zachowań Konsumenckich. Gdańska: GWP (rozdz. 5)
Kotler, P. (2005). Marketing. Poznań: Rebis (rodz. 4, 10, 11, 14).
Nadolska K. (2011). Potrzeby psychiczne człowieka a reklama. Poznań-Opole:.SCRIPTORIUM
Maison, D. i Noga-Bogomilski, A. (2007). Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańsk: GWP (rozdz. 9, 10, 11)
Maison D, Stasiuk K. (2022). Psychologia konsumenta. Warszawa: PWN
Wierzchoń, M. i Orzechowski, J. (2011). Nowe trendy w reklamie: Między nauką a praktyką. Warszawa: Academica SWPS. (rozdz. 4, 8, 11)
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: