Indywidualny rozwój kompetencji pracownika/Trening interpersonalny 2.5-ROZWOJ-IND-Z
Problematyka ćwiczeń:
1. Budowanie kontraktu i początek formowania się grupy
2. Autorefleksja nad samym sobą – poznawanie siebie, wizualizacja pracy zawodowej
3. Świat wartości i uczuć
4. Praca nad konfliktem
5. Udzielanie informacji zwrotnych i omówienie etapów treningu interpersonalnego oraz ról grupowych
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Wymagania
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
w wyniku przeprowadzonych zajęć student : ma rozszerzoną wiedzę o relacjach i strukturach międzyludzkich, posiada rozszerzoną wie-dzę o wpływie na rzeczywistość społeczną i kulturową
Umiejętności
w wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien potrafić/mieć umiejętność:
•planowania i realizowania własnego uczenia się przez całe życie i ukierunkowywania innych w tym zakresie
Kompetencje społeczne
w wyniku przeprowadzonych zajęć student ma/wykazuje:
•jest gotowy do realizowania zadań zawodowych
•wykazuje aktywność
•podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie psychologii
Kryteria oceniania
-Obecność i aktywność podczas zajęć
-Uzupełnienie kart pracy i przygotowanie krótkich wypowiedzi pisemnych
-Przygotowanie pracy zaliczeniowej
Ocena końcowa z poszczególnych form zajęć zostanie ustalona na podstawione uzyskanej liczby punktów wg. zasady:
-ocena dostateczna: jeśli student uzyska powyżej 60% punktów
-ocena dobra: jeśli student uzyska powyżej 75% punktów
-ocena bardzo dobra: jeśli student uzyska powyżej 90% punktów
Literatura
Johnson, D. (1992). Podaj dłoń. Instytut Psychologii Zdrowia.
Karpińska-Musiał, B., Panońko, M. (2018). Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków. Wolters Kluwer.
Król – Fijewska, M. (2012). Stanowczo, łagodnie, bez lęku. W.A. B.
Zaborowski, Z. (1997). Trening interpersonalny. Wydawnictwo Naukowe Scholar
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: